MohdZulkifli.Com

Motivasi Kewangan & Simpanan Emas

Kenangan KISAS SPM 1997

November 21, 2010

Pelajar kelas 5-12 – Aliran Agama (SPM 1997)

Kertas terakhir SPM 1997. Kalau hari ni, hari terakhir pelajar akan pecah cermin tingkap sekolah, tapi bagi kami hari kesyukuran. Semua pelajar lelaki pakai serban untuk kertas terakhir.

Lepas habis exam, kami ke Shah Alam. Jamuan perpisahan.

Kumpulan Nasyid Shoutul Mujahidin. Masa tu kami selalu berentap dengan All For Ummah (SMAPKL), Anugerah (SMAKL), Mirwana (Ma’ahad Hamidiah). Masa tu belum banyak sekolah yang ada kumpulan nasyid sendiri. Kami selalu dipanggil ke universiti area KL/ Selangor buat persembahan.

Aku, dia dan nasyid. Catatan FB Alizal Razak.

Bersama Ustaz Ameer Azeezy dan Akh Zarizi. Jalan kaki balik dari Bandar Klang. Bukan dekat tu untuk ke KISAS di Kg. Jawa. Ni masa bulan puasa. Hari yang sedikit terkilan sebab tak bangun tahajjud di malam ganjil Ramadhan. Cuaca siang hari tu agak tenang, sedikit suram seolah-olah lailatul qadar baru sahaja berlalu.

Tentang Penulis

Mohd Zulkifli Shafie

Penulis buku bestseller; Wang Emas, dan Misi Bebas Hutang.

Menulis tentang kewangan sejak 2008. Berpengalaman membimbing lebih 7,000 penyimpan emas secara peribadi di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei sejak 2010.

Merupakan pengasas G100 Network; network terbesar dealer Public Gold (syarikat pengeluar emas terbesar di Malaysia), yang memberikan servis kepada lebih 500,000 penyimpan emas di seluruh Asia Tenggara.

{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
>