Seminar Bisnes Emas

Rujuk jadual terkini  KLIK DI SINI.

Mencapai Financial Freedom 5 Tahun Dari Sekarang!

Emas bukanlah segala-galanya, tetapi emas adalah alat kewangan penting membantu mengukuhkan kewangan setiap orang. Bermula dengan menyelesaikan masalah wang simpanan sentiasa bocor, melindungi kewangan dari risiko ketidaktentuan ekonomi dan politik negara, hinggalah membantu mencapai tingkat kewangan yang diimpikan oleh setiap orang yang bekerja, iaitu FINANCIAL FREEDOM!

Seminar 1 jam 30 minit ini, peserta berpeluang membongkar rahsia bagaimana memanfaatkan emas dan platform yang disediakan oleh Public Gold (syarikat pengeluar emas terbesar Malaysia) untuk mengukuhkan kewangan sendiri dan mencapai target kewangan dalam jangka waktu yang cepat.

 

Kandungan Seminar

Antara topik yang akan saya kongsikan;

  • Simpanan sebagai asas membina kekayaan.
  • Bagaimana emas membentuk disiplin menabung, dan mengekalkan tabungan.
  • Cara mengira jumlah tabungan yang cukup untuk capai “financial freedom”.
  • Cara pantas mengembangkan kekayaan, dan kesilapan yang sering dilakukan untuk mengembangkan kekayaan.
  • Peluang yang disediakan oleh Public Gold untuk memiliki nilai harta bersih RM1 juta dalam tempoh 3 – 5 tahun.

Latarbelakang Penceramah

  • Telah menghasilkan 3 buah buku; (1) Zero Hutang : Bukan Mudah, Tapi Tak Mustahil, (2) Wang Emas : Bertahan Ketika Gawat, (3) Misi Bebas Hutang. Buku-buku ini sering diangkat sebagai “Weekly Bestseller” di kedai-kedai buku terkemuka seperti Popular, MPH, dan Kinokuniya.

  • Telah membimbing lebih 5,000 penyimpan emas dan 200 dealer emas aktif di Malaysia, Brunei, Indonesia, dan Singapore melalui platform Public Gold sejak 2010.

  • Aktif menulis tip dan pengalaman peribadi tentang kewangan dan emas sejak 2008 di blog www.mohdzulkifli.com .
  • Aktif menyampaikan seminar tentang emas melalui platform Public Gold di Malaysia, dan Indonesia setiap bulan sejak 2016.
  • Dinobatkan sebagai Champion Dealer untuk Public Gold selama 2 tahun berturut-turut, iaitu untuk tahun kewangan berakhir pada tahun 2017 dan 2018.
  • Mencapai “financial freedom” sepenuhnya sejak 2013, iaitu ketika usia 33 tahun.

Apa Ada Dalam Seminar?

(1) ILMU BISNES EMAS . Selain mendengar talk tentang peluang menjana pendapatan sebagai dealer emas Public Gold, anda berpeluang tanya apa sahaja tentang emas dengan penceramah. Kalau segan tanya dalam seminar, boleh ambil masa bertanya secara peribadi terus kepada saya lepas habis seminar.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=KgfPg9_1RMI&width=550&height=309[/embedyt]

(2) BELI EMAS HARGA MURAH . Akan diadakan jualan gold bar pada harga diskaun. Harga itu hanya ditawarkan dalam seminar sahaja. Biasanya, dealer-dealer pun ambil kesempatan membeli emas dalam seminar. Itu peluang bagus untuk bermula. Jadi bawa wang tunai minimum RM150 (item 0.5 gram) untuk rebut peluang  beli emas sebaik sahaja selesai seminar.

Emas ada aura tersendiri. Nak dapat auro emas kena pegang emas tersebut. Lagi berat emas tersebut, lagi kuat auranya. Dalam seminar, peserta berpeluang pegang emas bersaiz besar seperti 250 gram, dan 1 kilogram!

(3) PROMOSI JADI DEALER . Akan ada promosi jadi dealer Public Gold dengan bajet 100 gram sahaja. Jadi siap-siapkan duit awal-awal dalam akaun untuk grab promosi tu. Kalau berminat, transfer sahaja duit terus ke akaun Public Gold.

(4) CABUTAN BERTUAH EMAS .

Public Gold akan mengadakan cabutan bertuah sebaik sahaja selesai seminar. Siapa yang grab promosi #2 di atas, mempunyai dua peluang cabutan bertuah gold bar 0.5 gram. Siapa dapat, ia seolah-olah beli 1 percuma 1! Bagi yang tak beli promosi #2, masih berpelung menangi cabutan bertuah gold bar 0.5 gram dan juga barangan aksesori keluaran Public Gold.

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=1oQWJV56OWk&width=550&height=309&cc_load_policy=1[/embedyt]

Jadual & Daftar Seminar

Untuk semak jadual seminar saya yang terkini dan daftar kehadiran ke seminar, KLIK DI SINI. Semasa pendaftaran, pastikan masukkan nama saya sebagai Introducer (PG Code : PG002369, Mohd Zulkifli Shafie) bagi yang nak jadi penyimpan emas atau dealer emas Public Gold di bawah bimbingan saya.

Jika ada sebarang persoalan, boleh contact saya bila-bila masa. Klik link wassap www.wasap.my/60193368009 .

mentor emas en syukor hashim mohd zulkifli public goldGuru emas saya En Syukor Hashim (kiri), isteri saya Pn. Najdah (tengah) dan saya paling kanan.

Kita jumpa di seminar, insyaAllah!

>