MohdZulkifli.Com

Motivasi Kewangan & Simpanan Emas

eBook Rahsia Bisnes Kerajaan (Edisi Finale)

October 27, 2014

Selama ni saya memang tak pernah ambil tahu pasal urusniaga dengan kerajaan sebab ianya terlalu sinonim dengan rasuah. Yang saya dengar, hanya kroni jer boleh dapat kontrak dengan kerajaan. Yang lain tu sekadar dapat sub-kontrak jer. Jadi saya malas nak explore bisnes dengan kerajaan sebab bagi saya, orang yang ada cable jer berpeluang. Tapi rupa-rupanya banyak peluang untuk supply produk dan servis kepada kerajaan untuk orang kebanyakkan. Tak perlu projek besar-besar. Kontrak supply yang kecik-kecik pun dah ok  sebab pembelian daripada kerajaan sentiasa ada. Ia tak pernah putus.

Dua minggu lepas, sahabat saya Tuan Haryzat Zulzahary lancarkan panduan khas eBook Rahsia Bisnes Kerajaan (Edisi Finale). Ia panduan step-by-step yang sangat bagus untuk mereka yang nak kembangkan bisnes sedia ada, atau yang baru nak explore peluang bisnes. Berdasarkan pembacaan saya dari edisi lepas, bagi saya ia perkongsian yang sangat jujur daripada pengalaman sebenar beliau mendapat income lebih RM500,000 dalam masa 18 bulan. Satu pencapaian yang sangat bagus bagi anak muda yang masih umur 20-an sewaktu beliau memulakan bisnes tersebut.

Jualan Akan Ditutup 7 November 2014

ebook bisnes kerajaan 2014Bagi sahabat yang nak explore peluang bisnes, ataupun nak kembangkan bisnes sedia ada, saya syorkan anda dapatkan eBook beliau secepat mungkin sebab beliau akan tutup jualan sepenuhnya pada 7 November 2014. Menurut apa yang saya faham berdasarkan komunikasi kami melalui facebook, ini versi terakhir dan lepas ni beliau akan tutup terus jualannya. Kalau dah tutup, memang saya tak dapat bantu…

Saya Kenal Penulis Secara Peribadi

Saya berani recommend kepada sahabat pembaca sebab saya memang kenal beliau dan pernah berurusniaga dengan beliau. Kami selalu berkomunikasi melalui facebook bertukar-tukar ilmu. Sebenarnya saya mula kenal beliau lepas baca buku beliau bertajuk “Rahsia Web Copy”, iaitu buku keluaran syarikat Azizi Ali (TrueWealth). Setahu saya, bukan mudah nak terbitkan buku melalui TrueWealth sebab ia pastikan penulisan betul-betul berkualiti. Maksudnya, beliau memang penulis yang disahkan mempunyai kredibiliti.

Jaminan Pulangan Wang 100%

Dan lagi satu, sesiapa pun akan senang hati untuk beli ebook ni sebab ia ada Money Back Guarantee. Maksudnya, beliau jamin ianya satu panduan yang bagus dan tulen. Kalau dah beli, dan sahabat pembaca rasa tak bebaloi dengan kandungannya, just pulangkan balik untuk dapatkan refund 100% tanpa soal. Itu jaminan beliau.

Lepas go through ebook versi yang lepas, saya dapat beberapa tips penting yang boleh digunakan untuk kembangkan bisnes kami yang sedia ada. Saya recommend sahabat pembaca yang nak explore peluang bisnes untuk go though lebih lanjut tentang ebook Rahsia Bisnes Kerajaan (Edisi Finale) ni. Ia mungkin bermanfaat untuk anda.

Beli Sekarang Sebelum Menyesal

Jadi dapatkan ebook tu secepat mungkin. Elakkan apa yang berlaku masa beliau lancarkan edisi pertama akhir tahun 2012 dulu; ramai orang contact saya untuk dapatkan ebook tu sampai setahun lepas tu pun masih ada orang tanya. Anda boleh cek “blog comments”; ramai orang masih cari ebook tu lepas jualan ditutup di artikel saya bertajuk “Rahsia Dapatkan Kontrak Bisnes Kerajaan (Versi 2012)”.

top affiliate bisnes kerajaan 2012Minum-minum bersama internet marketer yang masing-masing ada kepakaran tersendiri.

Sahabat yang nak dapatkan maklumat lanjut tentang eBook Rahsia Bisnes Kerajaan (Edisi Finale), sila KLIK DI SINI. Moga bermanfaat, insyaAllah.

Wallahu a’lam.

Zulkifli
Damansara Damai
27 Oktober 2014
3 Muharram 1436

Tentang Penulis

Mohd Zulkifli Shafie

Penulis buku bestseller; Wang Emas, dan Misi Bebas Hutang.

Menulis tentang kewangan sejak 2008. Berpengalaman membimbing lebih 7,000 penyimpan emas secara peribadi di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei sejak 2010.

Merupakan pengasas G100 Network; network terbesar dealer Public Gold (syarikat pengeluar emas terbesar di Malaysia), yang memberikan servis kepada lebih 500,000 penyimpan emas di seluruh Asia Tenggara.

  • Assalam,

    Saya dah klik butang ‘tempah sekarang’..kemudian ke page akaun bank..
    tapi bila saya klik butang ‘seterusnya’ ada error keluar ‘you broke the satelite’..kenapa ya tuan?

    TQ

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    >