MohdZulkifli.Com

Motivasi Kewangan & Simpanan Emas

Rahsia Dapatkan Kontrak Bisnes Kerajaan

November 24, 2012

Kotrak Kerajaan

Selama ni memang tak pernah ambik tahu pasal urusniaga dengan kerajaan sebab ianya terlalu sinonim dengan rasuah. Yang saya dengar, hanya kroni jer boleh dapat kontrak dengan kerajaan. Yang lain tu sekadar dapat sub-kontrak jer. So, malas nak explore bisnes dengan kerajaan, tapi rupa-rupanya banyak peluang untuk supply produk dan servis kepada kerajaan. Tak perlu projek besar-besar, kontrak supply yang kecik-kecik pun dah ok untuk orang kebanyakkan sebab pembelian daripada kerajaan sentiasa ada.

Sebelum subuh tadi, saya sempat go through secara ringkas eBook Rahsia Bisnes Kerajaan yang ditulis oleh Tuan Haryzat Zulzahary. Saya beli dua hari lepas, dan semalam dah sampai. Saya nampak, ia satu panduan yang sangat bagus untuk mereka yang nak kembangkan bisnes sedia ada, atau yang baru nak explore peluang bisnes. Satu panduan step-by-step, dan perkongsian yang sangat jujur daripada pengalaman sebenar beliau mendapat income lebih RM500,000 dalam masa 18 bulan. Satu pencapaian yang sangat bagus bagi anak muda yang baru berumur 28 tahun.

Jaminan Pulangan Wang 100%

Saya berani recommend kepada sahabat pembaca sebab saya memang trust bila tahu penulisnya ialah “Haryzat Zulzahary” sebab saya pernah baca buku beliau bertajuk “Rahsia Web Copy”, iaitu buku keluaran syarikat Azizi Ali (TrueWealth). Setahu saya, bukan mudah nak terbitkan buku melalui TrueWealth sebab ia akan pastikan penulisan betul-betul berkualiti. Dan lagi satu, tak rugi dapatkan ebook ni sebab ia ada Money Back Guarantee. Maksudnya, penulis sendiri bagi jaminan ianya satu panduan yang bagus dan tulen. Kalau dah beli, dan anda rasa tak bebaloi dengan kandungannya, just pulangkan balik untuk dapatkan refund 100% tanpa soal. Itu jaminan penulis.

Lepas go through secara ringkas tadi, saya dah dapat beberapa tips penting yang boleh digunakan untuk kembangkan bisnes kami yang sedia ada. Saya recommend sahabat pembaca yang nak explore peluang bisnes untuk go though lebih lanjut tentang ebook Rahsia Bisnes Kerajaan ni. Ia mungkin bermanfaat untuk anda.

buku rahsia webcopyBuku tulisan Tuan Haryzat yang pernah saya baca.

Peniaga Sedia Ada Tak Selesa

Saya terpaksa buat review ringkas dan bagi makluman awal sebab saya takut jualannya ditutup ataupun dinaikkan harga sebab panduan macam ni pastinya menimbulkan ketidakselesaan dikalangan mereka yang memang buat bisnes dengan kerajaan. Ada seorang kawan saya pesan, “kalau semua orang cerdik, maka semua orang adalah bodoh” sebab orang yang nak lebih maju mestilah lebih cerdik daripada ramai orang yang cerdik.

Sahabat yang nak dapatkan maklumat lanjut tentang eBook Rahsia Bisnes Kerajaan, sila KLIK DI SINI. Moga bermanfaat, insyaAllah.

Wallahu a’lam.

Zulkifli
Damansara Damai
24 November 2012
10 Muharram 1434

p.s. Satu daripada 5 amalan yang meningkatkan nilai kekayaan diri ialah dengan membaca. Memang dengan membaca kita dapat explore banyak peluang-peluang yang ramai orang tak tahu.

Artikel berkaitan:

Tentang Penulis

Mohd Zulkifli Shafie

Penulis buku bestseller; Wang Emas, dan Misi Bebas Hutang.

Menulis tentang kewangan sejak 2008. Berpengalaman membimbing lebih 7,000 penyimpan emas secara peribadi di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei sejak 2010.

Merupakan pengasas G100 Network; network terbesar dealer Public Gold (syarikat pengeluar emas terbesar di Malaysia), yang memberikan servis kepada lebih 500,000 penyimpan emas di seluruh Asia Tenggara.

  • Salam tuan, kat mana nak dapatkan ebook ni ya? Jualan nya dah ditutup. Jika ada siapa siapa yg mahu jual saya ingin beli 017-8822 499

  • salam,,sesiapa yang ada ebook rahsia bisnes kerajaan ini sekarang,,boleh jual kat saya,,harga saya up dari yang biasa,,,thank you..realy need it..urgent

    0169256601

    • Wslm… Memang ramai orang tanya saya pasal ebook ni… Tapi memang dah tutup jualannya. Tuan tinggalkan nama dan no. telefon di sini, in case kalau saya jumpa penulisnya, saya tanya kot-kot masih ada stok berbaki. InsyaAllah.

  • Salam… saya berminat dgn ebook tsebut. Saya nak belajar selok belok dunia perniagaan. Minta bagitahu saya bagaimana nak dapatkan 0192123336

    • Wslm En. Hadi,

      Saya baru jer jumpa penulis ebook ni minggu lepas, katanya buat masa ni beliau tak ada extra CD. Beliau akan update ebook tu dan akan release balik tapi belum pasti bila masanya. Kalau dah ready nanti saya contact En. Hadi, insyaAllah.

  • […] Jadi dapatkan ebook tu secepat mungkin. Elakkan apa yang berlaku masa beliau lancarkan edisi pertama akhir tahun 2012 dulu; ramai orang contact saya untuk dapatkan ebook tu sampai setahun lepas tu pun masih ada orang tanya. Anda boleh cek “blog comments”; ramai orang masih cari ebook tu lepas jualan ditutup di artikel saya bertajuk “Rahsia Dapatkan Kontrak Bisnes Kerajaan (Versi 2012)”. […]

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    >