MohdZulkifli.Com

Motivasi Kewangan & Simpanan Emas

Clearence BNM Tentang Public Gold

November 4, 2010

Hari tu ada sahabat tanya, adakah Public Gold dapat clearence Bank Negara? Jawapannya "Ya". Saya baru jumpa salinan surat kebenaran daripada Bank Negara. Rupa-rupanya boleh download jer dari website Public Gold, dekat bahagian PG Milestone.

Apa yang kita tak perlu takut sebab PG cuma terlibat jual dan beli emas sahaja. Tak ada sebarang skim pelaburan ditawarkan. Bagi duit dapat emas, bagi emas dapat duit. Itu jer. Emas tu kita simpan sendiri. Kalau bagi duit tapi cuma dapat kertas dan janji keuntungan, itu memang kena hati-hati. Banyak scam pelaburan emas kebanyakkan mengunakan cara tu.

Aduh... banyak sangat posting pasal emas sekarang ni. Terpaksa menulis lagi sebab lepas posting pertama pasal emas hari tu, banyak soal jawab yang datang. Ramai orang berminat nak tahu lebih mendalam tentang emas nampaknya.

Sekadar Membantu

Ada juga orang jauh sms saya di awal pagi lagi. Saya pun tak kenal dia sebelum ni. Dia nak jadi 'billionnaire' emas katanya. Alhamdulillah, begitu besar wawasan beliau. Moga Allah mempermudahkannya. Sebab jauh, saya tak dapat serve dia, jadi saya bagi no. contact ejen yang terdekat dengan tempat dia. Sekadar membantu.

Kalau dia dapat kebaikan, moga dengan kebaikan itu Allah kembalikan pada kami sekeluarga, insyaAllah.

Wallahu a'lam.

Zulkifli

Damansara Heigths

4 November 2010

27 Dzulkaedah 1431

Tentang Penulis

Mohd Zulkifli Shafie

Penulis buku bestseller; Wang Emas, dan Misi Bebas Hutang.

Menulis tentang kewangan sejak 2008. Berpengalaman membimbing lebih 7,000 penyimpan emas secara peribadi di Malaysia, Indonesia, Singapore dan Brunei sejak 2010.

Merupakan pengasas G100 Network; network terbesar dealer Public Gold (syarikat pengeluar emas terbesar di Malaysia), yang memberikan servis kepada lebih 500,000 penyimpan emas di seluruh Asia Tenggara.

  • COD Pamp Suisse Lady Fortuna 10 gram.

    Untuk harga emas jongkong dan lain-lain yang hebat sila hubungi kami di goldman999.9@hotmail.com.

    Harga lagi murah daripada Habib, Poh Kong dan dealer2 lain. Bekalan antarabangsa.

    Rebat tunai segera RM 1,000 hingga RM 1, 500.

    Harga belian semula yang hebat.

    Terima kasih.

  • {"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}
    >